55595.jpg

Hipan kanssa tänään Renkomäessä Lahdessa tokokisoissa. Tuomarina toimi Harri Laisi. Tuloksena 1-tulos 183 p, kp ja sijoitus 2./15!!! Samalla Hippa sai TK1-tunnuksen!!!!!

Olin ilmoittanut kisäjärjestäjälle, josko voisimme olla kisan alkupäässä suorittamassa, koska minun piti olla Mäntsälässä klo 15.00 jumppaesityksessä. (luokkamme alkoi 11.30) Sen vuoksi jätin järjestäjille kuoren postimerkkeineen, jossa voivat lähettää kilpailukirjan minulle takaisin.
Järjestäjät olivat ottaneet toiveeni huomioon ja olimme luokassamme ensimmäisenä. Kiitos siitä heille!

Suorituksemme jälkeen lähdin ajelemaan kotiin päin, enkä siis tiennyt sijoituksestamme mitään. Olin jo tuosta 1-tuloksesta ja TK1-tunnuksesta aivan haltioissani. Yhtä hymyä varmaan koko kotimatkan ajan. Kunnes joskus illemmalla toimitsija soitti minulle ja kertoi, että "tässä on nyt käynyt niin, että sijoituitte toiseksi ja nämä palkinnot ja ruokasäkki eivät nyt oikein mahdu siihen kirjekuoreen, jonka jätit".....Olin aivan äimän käkenä...siis mitä?!?!? Tulimme toiseksi, ei voi olla totta.....pakkohan se oli lähteä illalla ajamaan Orimattilaan palkintoja hakemaan. Kyllä nyt on kertakaikkiaan mahtava fiilis! Ei ole tämä työ hukkaan mennyt!
Tässä sitä nyt juodaan voitonmaljoja (kuohuviiniä) ja ollaan kovin onnellisia. Hippa-sankari vetää hirsiä omalla sohvallaan.